Інтенсивний онлайн-курс "Планування та відкриття бізнесу"

Отримайте знання та навички, необхідні на шляху від ідеї до успішного підприємства!
Детально про курс
перегляньте вкладки над текстом, щоб дізнатися про зміст та вартість курсу
О курсе
День1
День 2
День 3
День 4
День 5
День 6
День 7
День 8
Коучинг
Онлайн-курси
Орієнтованість на практику

Курс створено з метою підтримки розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Він включає все необхідне для створення бізнес-плану під Ваш продукт і відкриття (або масштабування) бізнесу на його основі.

Індивідуальний підхід
Онлайн-навчання пройде на платформі ZOOM протягом двох тижнів. Потім будуть проведені два індивідуальні коучинги, в яких експерти розберуть з учасниками їх результати, дадуть оцінку та рекомендації для подальших дій. За рамками навчальних заходів учасники зможуть поставити свої запитання електронною поштою.

Час занять
Заняття проводитимуться у вівторок, середу та п'ятницю у вечірній час та по суботах з ранку.

Міжнародний досвід
Вашими тренерами будуть німецькі та українські експерти-практики. Заняття з викладачами з Німеччини відбуватимуться з перекладачем.
Вступ
Діловий клімат в Україні
Огляд впливу макроекономічних показників України на ведення бізнесу Загальні поточні шанси та ризики.

Структура бізнес-плану
Учасники дізнаються про значення бізнес-плану та правильну структуру його побудови.

Визначення свого продукту
Учасники зрозуміють важливість точного визначення свого продукту та зможуть його уявити. Вони дізнаються, як описувати та розвивати свій продукт відповідно до умов ринку, для якого він призначений.

Тренер: Людвиг Вагата
Ринок та конкуренція
Визначення свого ринку та його аналіз
Уміння уявити свій продукт, ринок на який він орієнтований і своїх основних конкурентів – основна частина бізнес-планування. Мета другого дня курсу – навчити учасників визначати та аналізувати ринок та конкурентів для свого продукту.

Тренер: Людвиг Вагата
Маркетинг та збут
Мета третього дня курсу – навчання плануванню маркетингової стратегії. Учасники дізнаються про складові маркетингу (оформлення продукту, його ціна, просування та місце його продажу), а також плюси та мінуси різних систем поширення.

Тренер: Юрий Робул
Реалізація
Система та організація бізнесу

Учасники вивчать основні засади цільового, процесно-орієнтованого корпоративного управління. Вони дізнаються про значення кваліфікації персоналу, мотивації та тимбілдингу. Навчаться планувати організацію процесів у своєму підприємстві та визначати відповідну потребу у матеріалі, персоналі та капіталі.

План реалізації
Учасники дізнаються про системи планування та навчаються систематизувати процес планування та реалізації.

Шанси та ризики
Учасники навчаться об'єктивно визначати шанси та ризики для свого продукту та ознайомляться з методами мінімізації ризиків.

Тренер: Людвиг Вагата
Презентація
Розробка та презентація резюме

Ви навчитеся описувати базову структуру свого бізнес-плану, складати переконливе резюме та представляти свій бізнес-план. Ви набудете розуміння взаємозалежності окремих пунктів резюме та зможете розгорнути їх у комплексний бізнес-план. Також експерт розповість про техніку та різні прийоми переконливої презентації.

Тренер: Людвиг Вагата
Фінанси та витрати
Фінансовий план

Учасники навчаться створювати план ліквідності та потреби в капіталі, а також проводити правильний розрахунок прибутку та збитків.

Процесно-орієнтований розрахунок витрат

Учасники навчаться розрахунку витрат ґрунтуючись на виробничому процесі.
Тренер: Юрий Робул
Податки та правові аспекти
Правові форми підприємств

Учасникам розкажуть про переваги та недоліки різних організаційно-правових форм. Вони отримають базові знання про українське договірне та трудове право.

Податки
Вас ознайомлять з українською системою оподаткування та різними методами мінімізації податків.

Тренер: Татьяна Шевченко
Цифровий маркетинг
Експерт ознайомить учасників із інструментами для реалізації своєї маркетингової стратегії в інтернеті. Ви дізнаєтесь способи залучення клієнтів через сайти та соціальні мережі. Вас навчать аналізувати активність потенційних клієнтів та покращувати конверсії.

Тренер: Александр Олейник
Коучинг
Учасники отримають завдання, в якому можуть застосувати отримані під час курсу знання.
Після закінчення навчання для кожного окремого учасника буде проведено коучинг з тренерами, на якому буде обговорено його результат, надано індивідуальні рекомендації, поради та відповіді на запитання.
Наші бізнес-тренери
Фахівці-практики поділяться з Вами своїми знаннями та досвідом!
Стати учасником курсу!
Натискаючи на кнопку "Надіслати" Ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності.
Karl Walter
Д-р Людвиг Вагата
Доктор математичних наук

З 1982 по 1986 працював у консалтинговій фірмі McKinsey & Co. як консультант з питань управління та керівника проектів. Д-р Вагата провів численні дослідження в галузі стратегії, продажу та організації, особливо у технологічних галузях.

З 1986 по 2013 набрав багаторічний досвід продажів, управління та ведення переговорів як керуючий директор зарубіжних дочірніх компаній, а потім як керівник глобальних продажів у концерні HEIDENHAIN, Traunreut. Під час його роботи обороти потроїлися та перевищили 750 мільйонів євро. Для цього було започатковано або придбано безліч зарубіжних дочірніх компаній (Китай, Тайвань, Індія, Росія, тощо).

Протягом кількох років Д-р Вагата працює з Dr. Kunkel GmbH над проведенням семінарів з тем продажу, стратегії переговорів та управління змінами. З 2014 року Д-р Вагата обіймає посаду викладача з Управління змінами в Університеті Равенсбург-Вайнгартен.

З 2018 року він є головою наглядової ради середньої компанії металообробної промисловості (MAFO AG, Тейзендорф).
Юрий Робул
Кандидат фізико-математичних наук

З 2005 року – консультант у консалтинговій компанії Netton CG, Київ, Україна. Майстер-класи та консультації з розробки проектів, маркетингу та маркетингового планування.
Також в даний час:
Науковий співробітник Oxford Academics, Оксфорд, Великобританія
Молодший науковий співробітник Честерського університету, Великобританія
Викладач Highware, Франція
Керівник програми (з 2010 р.), екзаменатор (до 2010 р.) та тренер програм NIMA в Україні
Доцент спільної програми MBA Одеського національного економічного університету та Національної консерваторії мистецтв та ремесел (CNAM), Париж
Викладач (2000 – 2002), старший викладач (2002 – 2006), доцент (з 2006) кафедри економіки (кафедра менеджменту) Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова
Татьяна Шевченко
Олександр Олійник
Фахівець з інтернет-маркетингу

Спеціалізується на рекламі та маркетингу в соціальних мережах. Засновник Olynyk Studio, яка з 2018 року допомагає малому та середньому бізнесу діджиталізувати маркетинг та знаходити нових клієнтів в інтернеті. У сферу компетенцій Олександра входить: створення стратегії онлайн-маркетингу, побудова вирви, налаштування та запуск інструментів реклами в соціальних мережах та Google, аналітика digital-воронки бізнесу, створення посадкових сторінок та чат-ботів. Команда Olynyk Studio працює над просуванням і невеликих локальних проектів та великих бізнесів на території України, СНД, Західної Європи та США.
Працював з такими клієнтами, як Intosana, IQOS, Black Sea Summit та багатьма іншими.
Номер телефону (не обовязково)
При нажатии на кнопку "Отправить" Вы соглашаетесь с нашей политикой конфиденциальности